Wednesday 18 June 2014

Alhamdulillah


  Ini bukan kali pertama.

  dah banyak kali sangat.

Tapi ini kali pertama aku rasa lebih tenang. Tenang menghadapi hari hari tanpa kamu.
Mungkin Allah sedang perkenankan doa aku agar kuat untuk menerima hakikat ini adalah takdirnya.
Mungkin ini bukan kali pertama tapi kali terakhir yakni tak akan berulang lagi seperti sebelum ini.
Sejujurnya aku takut untuk kehilangan kamu.Sangat...tapi akhirnya, hari ini aku perlu menerima hakikat kamu takkan kekal bersama aku.
Dan mungkin sebab itu lah aku berpura pura kuat pada mulanya, dan akhirnya aku rasa redha itu dah mula aku pupuk.
Cuma aku tak kuat lagi untuk mendegar apa saja tentang kamu walaupun hanya nama.
Moga Allah benar benar jauhkan apa saja tentang kamu dari aku agar aku cukup kuat untuk menerima hakikat ini.

  Ya. jika itu yang terbaik untuk kita. tapi kalau masih 
  ada peluang dariNYA untuk kita, aku terima.


  Alhamdulillah. 


  Allah Maha Mengetahui 
  moga segala galanya dalam redhaNYA. 
  fi hifzillah :’)

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK KORANG DEKAT SINI

No comments: