Monday 21 January 2013

Bila seseorang mula Menaip


Assalamualaikum.

Ehem, ehem, ehem, ttteessstt teesssttt tteeessstt!! Huhuhu, well, saya bukan pemilik blog ini. What!!! Terkejut??? Terkejut tak apa, jangan terkentut, haaa, busuk!! Well, tak ada banyak sangat yang saya nak taipkan kan blog orang neh, blog sendiri pun busuk lagi berhabuk, huhu, tak ape, next time kasi up to date, lap, hantar dry clean, polish sikit, confirm, berkilat balik. Nanti saya panggil Eric Leong okay.

Okay laa, idea tak ada, masa pun amat lah mencemburui saya, hurmmm, so, good luck untuk sahabat baik saya, Cik Ana, terima kasih kerana memberi kebenaran saya menconteng blog anda, dan memberi kepercayaan kepada saya untuk membuka facebook anda dan membenarkan saya hack status facebook awak, dan enjoy blog baru awak, yang saya edit tak berapa nak cantik neh, semua kekurangan yang ada datang dari diri saya sendiri dan segala kelebihan serta kesempurnaan datang nya dari ALLAH S.W.T.

Semoga success dalam kehidupan seharian anda, moga segala apa yang anda lakukan akan mendapat keredhaan dari ALLAH S.W.T, walau di mana sahaja anda berada, semoga ALLAH sentiasa melindungi anda, dan semoga ikatan persahabatan yang terbina antara saya dan awak akan kekal hingga ke akhirat.

So, see you soon, sahabat.

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK KORANG DEKAT SINI

No comments: